Vår jobb er å hjelpe alle forsikringskunder etter beste evne, i en prioritert rekkefølge bestemt av forsikringsselskapet eller alvorligheten i skadesakene som inntreffer. Vår førsteprioritet er alltid sikkerhet, og vår prosjektleder vil avgjøre den best mulige løsningen for hvordan prosjektet skal håndteres og hvordan skadeområdet skal vernes med hensyn til ferdsel og utstyr. Dersom flere fagfelt involveres i oppbyggingen, sørger RECO for planlegging og riktig gjennomføring.
Våre avdelinger håndterer ofte rundt 150-200 forsikringssaker samtidig, til enhver tid, hele året. Vi jobber hver dag for å hjelpe alle som best vi kan, og det er like travelt hver dag. Det kan derfor være vanskelig å gi et tidsestimat av hvor lang tid arbeidet kommer til å ta, men vi forsøker etter beste evne å kommunisere slike detaljer med deg før arbeidet starter og underveis i prosessen. God kommunikasjon er nøkkelen til en vellykket kundereise sammen.
Dersom du har spesielle ønsker eller behov, allergier, hypersensitivitet, eller andre ting, ber vi deg om å kommunisere direkte til oss, og vi vil gjøre vårt beste for å imøtekomme deg.
Tørkeprosessen eller renseprosessen etter bygningsskaden din er alltid variabel og relativ i forhold til skaden, beliggenheten på bygningen, årstiden, været og så videre. En gjennomsnittlig bygningsskade tar som regel cirka 5-7 måneder fra uhellet er ute til vi er ferdige med reparasjonen/tilbakeføring til opprinnelig standard.
De materialer vi bruker har FDV-dokumentasjon (forvaltning, drift og vedlikehold) og dokumentasjon rundt monteringsveiledning/ leggeanvisning som vi sender deg på e-post, og/eller legger igjen hjemme hos deg. Det er viktig at du benytter deg av disse dokumentene for å sikre dine rettigheter i en eventuell reklamasjon/garantisak på materialene som er benyttet hos deg.
Vi hjelper deg med å ta vare på dine omgivelser. Ønsker du RECO som din avtalepartner i forsikringssaker? Kontakt oss for en uforpliktende prat!