Våre verdier skal bidra til å ta godt vare på kundene gjennom eksepsjonelt god kvalitet og service.
Kundeorientert
- Vi gjør vårt ytterste for å forstå kundens behov.
- Vi avklarer forventninger i forkant.
- Vi har høy kompetanse til å løse faglige utfordringer.
- Vi ser muligheter og ikke begrensninger.
- Å gjøre hverandre gode og ta menneskelige verdier på alvor, vi skaper vinnere.
Ansvarlig
- Vi leverer kvalitet i hele prosessen.
- Vi har ansvar for å begrense skadeomfang og bevare verdier.
- Ansvar for riktig utførte prosjekter og profesjonell håndtering av reklamasjoner.
- Ansvar for samfunnet som bedriften er en del av.
Positiv
- Vær den beste versjonen av deg selv hver dag
- En optimist vil se muligheter i ethvert problem
- En skeptiker vil se problemene i enhver mulighet
- Vi leverer kundeopplevelser
Modig
- Vi tør å si sannheten.
- Vi tør å utfordre.
- Vi stoler på egen kompetanse, samtidig som vi er ydmyke.
«Culture eats strategy for breakfast».
Åpenhetsloven 2022
Lov om virksomheters åpenhet og arbeid med grunnleggende menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold
Åpenhetsloven 2022Likestilling
I RECO arbeider vi for likestilling, og imot diskriminering på grunnlag av kjønn, graviditet, permisjon ved fødsel eller adopsjon, omsorgsoppgaver, etnisitet, religion, livssyn, økonomi, funksjonsnedsettelse, seksuell orientering, kjønnsidentitet, kjønnsuttrykk, og/eller kombinasjoner av disse grunnlagene.
Likestillingsredgjørelse