Våre verdier skal bidra til å ta godt vare på kundene gjennom eksepsjonelt god kvalitet og service.
Løsningsorientert
- Vi har en praktisk tilnærming til de oppgavene vi skal løse.
- Vi har høy kompetanse til å løse faglige utfordringer.
- Vi ser muligheter og ikke begrensninger.
- Å gjøre hverandre gode og ta menneskelige verdier på alvor, skaper vinnere.
Ansvarlig
- Vi leverer kvalitet i hele prosessen.
- Vi har ansvar for å begrense skadeomfang og bevare verdier.
- Ansvar for riktig utførte prosjekter og profesjonell håndtering av reklamasjoner.
- Ansvar for samfunnet som bedriften er en del av.
Positiv
- En optimist vil se muligheter i ethvert problem.
- En skeptiker vil se problemene i enhver mulighet.
- Vi leverer kundeopplevelser.
- Vi er markedsorienterte.
Modig
- Vi tør å si sannheten.
- Vi stoler på egen kompetanse, samtidig som vi er ydmyke.
«Culture eats strategy for breakfast».
Åpenhetsloven 2022
Lov om virksomheters åpenhet og arbeid med grunnleggende menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold
Åpenhetsloven 2022Likestilling
I RECO arbeider vi for likestilling, og imot diskriminering på grunnlag av kjønn, graviditet, permisjon ved fødsel eller adopsjon, omsorgsoppgaver, etnisitet, religion, livssyn, økonomi, funksjonsnedsettelse, seksuell orientering, kjønnsidentitet, kjønnsuttrykk, og/eller kombinasjoner av disse grunnlagene.
Likestillingsredgjørelse