Våre verdier skal bidra til å ta godt vare på kundene gjennom eksepsjonelt god kvalitet og service.
Løsningsorientert
- Vi har en praktisk tilnærming til de oppgavene vi skal løse.
- Vi har høy kompetanse til å løse faglige utfordringer.
- Vi ser muligheter og ikke begrensninger.
- Å gjøre hverandre gode og ta menneskelige verdier på alvor, skaper vinnere.
Ansvarlig
- Vi leverer kvalitet i hele prosessen.
- Vi har ansvar for å begrense skadeomfang og bevare verdier.
- Ansvar for riktig utførte prosjekter og profesjonell håndtering av reklamasjoner.
- Ansvar for samfunnet som bedriften er en del av.
Positiv
- En optimist vil se muligheter i ethvert problem.
- En skeptiker vil se problemene i enhver mulighet.
- Vi leverer kundeopplevelser.
- Vi er markedsorienterte.
Modig
- Vi tør å si sannheten.
- Vi stoler på egen kompetanse, samtidig som vi er ydmyke.
«Culture eats strategy for breakfast».
Åpenhetsloven 2022
Lov om virksomheters åpenhet og arbeid med grunnleggende menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold
Åpenhetsloven 2022
Likestilling
I RECO arbeider vi for likestilling, og imot diskriminering på grunnlag av kjønn, graviditet, permisjon ved fødsel eller adopsjon, omsorgsoppgaver, etnisitet, religion, livssyn, økonomi, funksjonsnedsettelse, seksuell orientering, kjønnsidentitet, kjønnsuttrykk, og/eller kombinasjoner av disse grunnlagene.
Likestillingsredgjørelse